Belog Cik Ayin ;


+facebook

+twitter


♥ ♀ Si Pemilik Blog ♂ ♥

♀ assalamualaikum.. hey.. do know me as Ayin.. just a simple gurl.. tak banyak songeh.. mungkin laa..hehe..do follow me okey..love yeahhh.. ♂

Entries About Linkies Stuff


♥ ♀ Tinggalkan Kenangan ♥ ♀


Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info
Thank You!!!

Template: Fatihah
Basecodes: Aina Kemetot Comel
Others: Farahin

Hidup harus GEMBIRA..

hey.. okey.. hari ney sedih tahap gaban.. setelah terbongkar segala2x cerita.. hewhew.. tapi diri ini masih boleh lagi untuk ketawa kerana bersyukur tuhan telah memberikan petunjuk yang baik.. hahaha.. kawan itu berjuta.. dalam berjuta belum tentu ada yang baik.. seperti juga diri ini.. ain tidak jugak mengatakan yang ain ney baik.. derrrrr.... tolong laaa ain.. hahah..

kita juga manusia biasa.. sering melakukan kesalahan.. dah laa kita lakukan kesalahan.. anda sebagai orang yang nampak kesalahan itu.. tolong laa perbetulkan.. bukan memburukkan lagi.. hacur berkacai yaa jadi nyaa.. but its okey.. hidup mesti diterus kan.. ingat.. masih ramai lagi orang yang boleh terima diri kita seadanya.. tidak kira baik taw buruk.. dan juga lebih menyayangi kita dar hari ke hari.. cehhhh.. giteeeww.. hahaha..









jadi.. the end of the story kan.. dari ayat2x yang ain baca kat internet cam kat atas ney.. kebanyakannya semua mengatakan yang KEGEMBIRAAN itu datang nya dari DIRI KITA SENDIRI.. macam kalaw kita maw gambira kan.. kita yang harus berusaha untuk menggembirakan diri kita.. kita tidak perlukan oraang lain 100% untuk mendatangkan kebahagiaan dalam hidup kita..soo.. enjoy.. sekian curahan untuk hari ini.. :)

p/s: Allah tahu kita mampu untuk menghadapi ujian dan dugaanNya dalam hidup kita..








Labels: